خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ریفلاکس

دیروز نوبت دکتر داشتم. دکتری که فوق تخصص داشت. البته قرار بود سی ام مرداد برم دکتر چون منشی ها گفتن دکتر وقت نداره ولی یکی از همکارام گفت من دوست منشی هستم و برات یه وقت می گیریم و خلاصه با پارتی بازی و اینا وقتمون همین دیروز افتاد. خیلی از دست دکتر ناراحت بودم که حتما باید با اشنا و فامیل ازش وقت گرفت. اما مطبش خیلی تمیز بود. ما دقیقا جلوی اتاق آندوسکوپی نشسته بودیم و همین باعث شد که ضربان قلبم بره بالا و حتی دستام می لرزید. به مامانم گفتم اخرین باری که از مطب دکتر تا این حد می ترسیدم برمیگرده به دوران دبستانم. خود دکتر به قدری مودب بود که اصلا باورتون نمی شه همچین دکتری وجود داشته باشه. وقتی وارد اتاق شدیم از جاش بلند شد و کامل به حرفام گوش داد و حتی جواب سوالای بی مزه ی مامان مثل" یعنی دخترم خوب می شه؟" رو با لبخند می داد. گفت نیازی به آندوسکوپی نیست و من فقط رفلاکس خفیف دارم. البته اصلا حرفی از آندوسکوپی نزد. مامانم ازش پرسید یعنی آندوسکوپی لازم نیست؟ که گفت نه. یه قرص کوچولو که اندازه ش یه کم از دونه برنج بزرگتره بهم داد و گفت سه ماه دیگه هم بیا. توی اتاقش یه راه داشت به اتاق آندوسکوپی. اونجا هم خیلی ترسیدم. فکر کنم اگه می گفت باید برم اونجا، فرار می کردم.

اخه دکتر انقد مودب و تمیز؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
متین 24 اردیبهشت 1395 ساعت 13:32 http://kar-dars-zendegi.blogsky.com

سلام

کلا نمیدونم چرا اعتماد مردم نسبت به دکترها سلب شده. آدم پیش بهترین دکترها هم که میره، همه اش می ترسه یه آزمایشی، پارکلینیکی چیزی الکی برای آدم بنویسن و کلی خرج روی دستت بذارن که اصلا لازم نبوده.

خدا رو شکر دکتر شما اینجور نبوده.

چون دکتر قبلیه خیلی راحت بهم گفت باید آتدوسکوپی کنی که من به حرفش گوش نکردم

شیرین 24 اردیبهشت 1395 ساعت 18:57

هورا پس همون دارو بسه

اره :*

لیلا 25 اردیبهشت 1395 ساعت 08:20

چه معنی داره دکتر اینقد خوب باشه!

واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد