خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

اعصاب

اعصابم خرده ولی نمی دونم چرا. اصلا حوصله ندارم. دلم میخواد .. نه ولش کن. کلا اعصابم خرده.

فکر کنم باید کتاب گرامرو بیارم یا شایدم یه کتاب دیگه. حوصله ندارم ورقه تصحیح کنم. 

وقتی دوسال پیش اومده بودم این اموزشگاه، مدیر و همینطور کارشناس گفتن که همیشه تکالیف رو اخر کلاس و فارسی بگید و حتی برای کوچولوها رو تخته بنویسید. منم دو سال همینکارو کردم. حالا چند روز پیش کارشناس اخر کلاس اومد در زد گفت الان اومدم چون می دونم وقتhomework دادنه. میخواستم بگم دیگه فارسی نگو. . . بهش گفتم ک خودشون اینجوری خواسته بودن ولی می گفت نه. . . البته من این کارشناسمونو خیلی دوست دارم و بهم فحش هم بده ناراحت نمی شم. واقعا دوسش دارم.

یکی از همکارام از سایت رنگی رنگی یه سری برچسب و کاغذ رنگی و اینا گرفته بود. برای منم گرفت! یه بسته ش رو داد به من. خیلی سورپرایز شدم. 

ولی هنوز اعصابم خرده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد