خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

قر و قاتی

دیروز یه سهمی رو فروختم و یه سهم دیگه خریدم ولی هنوز فروش نرفته. خیلیا ازم راجع به بورس می پرسن و من بارها راهنمایی کردم ولی بازم. . . برای همین دوباره می گم: بورس به عنوان شغل دوم و یا یه سرگرمی خوبه(این نظر منه. خیلیا هدفشون اینه که تنها شغلشون بورس باشه). من بورس رو تو همین نت یاد گرفتم. هر سوالی پیش اومد توی گوگل سرچ کردم. به همین راحتی. خیلی از سایت ها هستن که مثه فروم قابلیت عضو شدن و حرف زدن دارن. و همینطور بار ها وبلاگ یکی از دوستان رو معرفی کردمwww.maryambourse.blogfa.com که گفتم سه ماه اول وبلاگش رو بخونید. همه چی توش هست. هر اصطلاحی هم نمی دونید تو گوگل سرچ کنید. گوگل فراموش نشه. همین. من فقط همین کمک از دستم برمیاد. چون بورس چیزیه که با پول سر و کار داره و من دلم نمی خواد خودمو قاتی این مسائلش بکنم. چون دیدم که بعضیا چقدر فحش نصیبشون شده و یا چیزای دیگه.. کلا من گوگل رو پیشنهاد می کنم و کلاسای بورسی که کارگزاری ها میذارن.

.

.

قرار بود راجع به مهربانو بنویسم ولی الان باید یه کاری کنم. بعدا می نویسم.

.

دیروز 14تا خودکار رنگی و یه دفتر گنده خریدم. آخه من عاشق لوازم تحریرم. قبلشم با همکاران عزیز رفتیم بستنی خوردیم. با اینکه کوتاه بود خیلی خوش گذشت.

.

.

فقط میخوام کتاب دزیره زودتر تموم شه.

.

.

امروز روز اخر ترمه. بعدش سه روز تعطیلیم و دوباره شروع ترم جدید.

.

.

کلیییی برنامه های خوب دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فهیمه بانو 18 خرداد 1395 ساعت 11:48

موفق باشی ثنا جون
من هر روز وبلاگت رو باز میکنم تا نوشته هات رو بخونم لذت میبرم.
امروز پستت پر از انرژی مثبت بود.
دوس داشتم کامنت بذارم و بگم هر جا هستی شاد و موفق باشی.من شیرازی هستم و از این فاصله دور دوستت دارم.نمیدونم چرا ولی خب واقعا دوست مجازی دلنشینی هستی که نوشته هات و کارهات رو دوس دارم
اتفاقا الان عکس خودکارا رو از اینستا دیدم

ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد