خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

انگلیسی

خب دوستان من باید کامل بهتون توضیح بدم که کانالمون چحوریه تا حتما عضو شید. البته عضو شدن کسی به نفع من نیست اما اگه یادتون باشه من همیشه دلم میخواست دوستای وبلاگیم هرچی که من بلد هستم رو بلد باشن. برا همین می گم عضو شین.

یادتونه قبلا پادکست می ذاشتم تو وبلاگم؟ پادکست یه قسمت کوتاه از یه مکالمه می تونه باشه همراه با متن و معنی لغات. حالا توی کانالمون هم پادکست هست با همین چیزایی که گفتم و علاوه بر اون یه سری لغاتش هم با فلش کارت درست شده که کارتون راحت تر بشه.

علاوه بر پادکست، لغات 504 هم روزی دو تا معرفی می شه. یعنی توی یه فلش کارت دو تا کلمه هست. همرا با معنی و یه مثال. تا الان به درس ششم رسیدیم و هنوز دیر نشده.

داستان کوتاه هم بامعنی و بازم فلش کارت هست و یه چیز خیلی عالی هم فیلمای کوتاهیه که تو کانال هست. یعنی قسمت هایی از فیلما با حجم خیلی کم قرار داده شده و متنش هم زیرشه. و تو هر کدوم حداقل یه اصطلاح خیلی رایج هست که به فیلم دیدنتون کمک می کنه.

از همه مهم تر اینه که فلش کارت واسه بچه ها هم تو کانال هست. یعنی برای همه ی سنین اونجا مطلب پیدا می شه.

آدرس کانالمون بالای اینستاگرامم هست که می تونین روش کلیک کنین و وارد کانال بشید و یادتون نره join  رو بزنین :)) 

ادرس اینستاگرامم هم sana.eng. هر سوالی هم داشتید بپرسید.

نظرات 3 + ارسال نظر
بیتا 21 خرداد 1395 ساعت 21:37

مرسی ثنا جون

فدا

ملیح 21 خرداد 1395 ساعت 23:00

من و خواهرم عضو شدیم :)
بدون تعارف خیلیییی کانال خوبیه. تنوع داره مطالبشم جذابه به نظر من . مرسییی ثنا و همکاران

فدا مداااا :* تو خواهرم داری؟ نمی دووونستم

سارا 8 اردیبهشت 1399 ساعت 15:07

ثنا خانومی این که ادرس اینستاگرامت نیست..یعنی پیداش نمیتونم بکنم همینه ادرس؟

kodoom address?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد