خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنای دل رحم

امروز صبح دو تا کلاس داشتم و ساعت 1.30رسیدم خونه. خیلی خوابم میاد. تیچر بودن خیلی کار سختیه چون حتی وقتی خسته و خوابالویی یا گرسنه ای باید یه سری از بچه هایی رو که ذاتا لوس هستن تحمل کنی. لبخند بزنی. و جوری رفتار کنی که انگار اصلا متوجه نشدی اونا چقد لوسن.

یه کتاب خونده بودم که توش دو تا پسر یه سری بمب و تفنگ میسازن و بعد همکلاسی ها و معلماشونو که خیلی با اینا بد رفتار می کردن می کشن. بعد الان به این فکر می کنم که چقد خوب می شد اون دوتا پسره میومدن تو اپارتمان ما و این واحد رو به روییمونو به طرز فجیعی... نه ولش کن.

نظرات 2 + ارسال نظر
Reza 27 خرداد 1395 ساعت 14:56 http://tanhataren-pesar.blogsky.com

رسیدن 29 خرداد 1395 ساعت 09:35 http://rozaneeh.blogsky.com/

آره والا گفتی . بعضیاشون اینقدر لوسن که گاهی دلم میخوات خفه شون کنم . اما بجاش لبخند میزنم . بغل شون میکنم و گاهی حتی میبوسمشون . تیچر بودن با حداقل حقوق و مزایا خییییییییلی سخته . اما من کارم رو دوس دارم .

Afarin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد