خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دستمال کاغذی

شما هرچقدر هم دستمال کاغذی خوبی باشید، در آخر دور انداخته می شید. چون دستمال کاغذی هستید.

این جمله ی زیبارو همین الان با صورت نشسته، موهای هپلی، و قبل از صبحونه گفتم.


جمعه ست! روز مورد علاقه ی من!

خدافظ

نظرات 4 + ارسال نظر
باران 28 خرداد 1395 ساعت 10:38

سلام :)
و البته جمعه است و رمضان
سلام
دستمال کاغذی یه خوبی داره اونم اینکه کاغذی است :دی

صبحونه خوردم
ناهارم چند ساعت دیگه می خورم
و بعدش میوه و پفک و بستنی و چیپس با ماست

بیتا 28 خرداد 1395 ساعت 11:51

من این جمله رو شنیدم . کی گفتتش ؟ یادم نمی یاد

واااا من گفتمممم
ثنا خانومیان

کاوه 28 خرداد 1395 ساعت 13:20

همیشه خوب می نویسی وقتی میرم ناراضی نیستم. کارت درسته

مرسی

باران 28 خرداد 1395 ساعت 15:37


نوش جان



+
امروز خودمم بخاطر کسالت نتونستم بگیرم :)

آخیییییی هرموقع روزه گرفتی بیا اینجا از غذاهایی که می خورم برات تعریف کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد