خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

انگلیسی

من و همکار جون تصمیم گرفتیم که سطح زبان خودمونو ببریم بالا اما نمی دونستیم چیکار کنیم. همکار جون گفت بیا اول 504 دوره کنیم. که خودش الان داره اینکارو میکنه. منم گفتم در کنارش کتابcommon mistakes هم بخونیم. ولی من اصلا دوست ندارم به 504دست بزنم. نمی دونم چرا. چندشم میشه ازش. از جلدش از اسمش. اه اه. بعد همکار جون گفتcommon mistakes رو که می خونیم جمله های اشتباهش رو نخونیم. منم گفتم کاملا درسته چون ممکنه جمله های اشتباهش رو یاد بگیریم. بعد من به همکار جون گفتم که من هر کلمه ای رو که تویcommon mistakes می خونم توی oxford dictionary چک می کنم تا اگه با حرف اضافه دیگه ای میاد و معانی مختلف داره و اصطلاحی چیزی داره یاد بگیرم. همکار جون گفت من اینجوری اگه بخونم به زودی ولش می کنم. با این حال منو همکار جون داریم سعی می کنیم سطح زبانمونو ببریم بالاتر. تو همین دو سه روز چیزای خیلی خوبی یاد گرفتم و آی لاو یو آکسفورد دیکشنری.

خلاصه اینارو تعریف کردم که بگم اگه می خواین زبان یاد بگیرید از هیچ کلمه ای راحت رد نشید. حتی یه کلمه ساده مثه believe. و حتما توی دیکشنری (ترجیحا advanced) چک کنید و همه  دل و روده ش رو بریزید بیرون.

خدافظ

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا 28 خرداد 1395 ساعت 20:19

من امروز از کانال موسستون شروع کردم . مرسی از همه تون . مرسی که چیزای آموزنده می ذاری تا ماهم یاد بگیرم . هز چی آرزوی خوبه مال تو ثنای عزیزم .

چه عالی
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد