خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ثنا فرخزاد

عید امسال، فکر کردم کل موهام سفید شده. اما بعدش فهمیدم به خاطر نور لامپ دستشوییمون بوده که اونجوری به نظر می رسیده. موهام سفید نشده.

اما اون شبی که فکر کردم موهام سفید شده، خیلی گریه کردم و حتی یه شعر خیلی غم انگیر و عاشقانه هم گفتم :)) 

خیلی خوابم میاد و نمی دونم چجوری باید پا شم مسواک بزنم. من اگه مسواک نزنم امکان نداره که بخوابم.

امشب واقعا خسته ام چون خیلی راه رفتم.

بعد پشیمون شدم که چرا رفتم بیرون. اگه خونه می موندم خیلی بهتر بود. کاش نمی رفتم. فکر کنم از این به بعد نرم..

خیلی خوابم میاد

تازه فهمیدم چند تا شعر دیگه هم گفته بودم که همش تو نوت گوشیم بود. همشون غم انگیز و عاشقانه ن :)) 

من برم مسواک بزنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد