خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

گود مورنینگ 

Lypur

سلام دوستای عزیز

از اونجایی که من دوست دارم هرچی یاد می گیرم به شما هم بگم این پست رو میذارم.

اگر دوست دارین که پیانو زدن رو یاد بگیرین یه نفر از هشت سال پیش، توی یوتوب خیلی عالی آموزش داده و فقط کافیه یه پیانو داشته باشین و ویدئوهای اونو تماشا کنین. اما این آدم فقط آموزش پیانو نداشته. بلکه کلا music theory رو یاد داده. که اگه برید تویplaylist می تونین تو قسمتlearning free music theory ببینید که توی 50قسمت چه چیزای خوبی یاد داده و چه آدم خوبیه که اینجوری هرچی می دونه رایگان در اختیار بقیه گذاشته.

پس اگه دوست دارین یه همچین چیزایی یاد بگیرین می تونین توی یوتوب کلمه ی Lypur رو سرچ کنین و با این آدم آشنا شین.

راستی زبان ویدئوها انگلیسیه.

افرین

تبریک عرض می نمایم. تعطیلاتم به مدت چهار روز شروع شده. یعنی از امروز تا جمعه. امیدوارم که شما هم از این روزا لذت کافی رو ببرید و انیمیشن BFGرو ببینید.

تور ا.ش.ک.و.ر.ی

اقا ما 15مرداد رفتیم طرفای رامسر. اما توی کوه و دره و دشت و دمن. یه دره کنارمون بود که اصلا ته ش معلوم نبود. همه جا پر از درخت و سبزه و کوه و خونه های خیلی خوشگل بود. و فقط وجود زباله ها باعث تاسف بود. پامو تو هر رودخونه ای که می شد انداختم. بالای هر تخته سنگ و میزی که می شد رفتم. بستنی و یخ در بهشت و کیک و جوجه هم خوردم و حتی نوشابه هم...

با تور رفته بودیم برا همین خیلی بیشتر خوش گذشت. کلی همسفر باحال داشتیم و با آهنگای شمالی و بقیه  آهنگای دیگه همخونی می کردیم و می رقصیدیم و دست می زدیم.

اونقد خوش گذشت که اصلا دلم برای خونه تنگ نشد :))))) 

یه آبشار هم بود که وقت کنارش وایمیستادی آب می پاشید رو صورتت و خنک می شدی.

منظره های خیلی خوشگلی دیدیم و سعی کردیم با چشمامون قورتشون بدیم چوم خوشگلیشون توی عکس اصلا دیده نمی شد.

یکی از بهترین سفر های یک روزه ی من بود.

تازه کادو هم گرفتم. یه ادکلن خیلی خوشبو و خوش رنگ. 

توی راه برگشت به این فکر می کردم که می شه با وجود مشغله ی زیاد هم سفر کرد هم کتاب خوند هم کلی کار جالب دیگه انجام داد. فقط باید بخوای.


بحث جدی

بحث کاملا جدیه دوستان. یه دیقه تو چشای من نیگا کنین. مرسی.
قدر سلامتیتون رو بدونید. می بینی طرف هیچیش نیس، بعد مثلا پست میذاره: دلم گرفته. غروب جمعه چه غم انگیزه. و از این چرت و پرتا.
دوست عزیز! شما همین که سالمی و می تونی هر غذایی که دلت میخواد بخوری، یعنی هیچی نباید برات غم انگیز باشه.
بنده با 25سال سن، قد یک و شصت و خرده ای، وزن طرفای 50، چهره ی بسیار زیبا، صدای فوق العاده و بسیار با سواد و روشن فکر و یه عااااالمه صفت خوشگل دیگه( بابا جون! خب من تو وبلاگ درپیت خودمم نتونم خودمو تحویل بگیرم که باید برم بمیرم) .. بله داشتم می گفتم. بنده با خصوصیات بالا که عرض کردم، از محبوب ترین نوشیدنی خودم، یعنی شیرموز، منع شدم! هربار که شیرموز می خورم تا چند ساعت باید درد بسیااار زیادی رو در قفسه ی سینه، قلب، و گلو تحمل کنم! و اگه دراز بکشم و یا خم بشم مثلا یه چیزی از زمین بردارم یا بند کفشمو ببندم، دردش شدید تر می شه. در این حد که حتی نمی تونم بگم آخ!:| ( این دراز کشیدن و خم شدن بعد از خوردن هر غذایی همین نتیجه رو داره ها، نه فقط شیرموز)تازه آش و سوپ هم نمی تونم بخورم. پیتزا و نوشابه رو که نگو :((( این دو تا عزیزای دل هم نمی تونم بخورم. چند روز پیش خوردم و بعدش فقط درد...
اونوقت غروب جمعه ی شما غم انگیزه؟ اونوقت شکست عشقی می خورید؟ خجالتم نمی کشن!!! ایش!

ثنا خانومی شعبه دیگری ندارد(از الکی)

رادیو بلاگیها هم سوژه مون کرد. بله بچه ها. رادیو بلاگیها توی خبر هاش اعلام کرد به من نگاه معنی دار می کنه تا دیگه کار یواشکی نکنم. خیلی جالب بود و کلی خندیدم. مرسی دوستان.

http://radioblogiha.blog.ir


یواشکی

دوستان من یه کار یواشکی کردم. به هرکی که یه جوری بهش دسترسی داشتم گفتمگ فقط می مونه فرزانه و عادله. خودتون یه راه تماس بهم بدین اینجا دوستاس عزیزم.