خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

Cockney accent

دیشب تا ساعت سه داشتم مصاحبه های ادل رو نگاه می کردم. خیلی چیزا ازش فهمیدم. از ادکلن مورد علاقه ش تااااا بچگیاش و اینا.

تازه اسم  لهجه ش هم فهمیدم و کلییی سرچ کردم راجع بهش و هی جلوی آینه مثه ادل حرف می زنم :)))) 

همیشه از لهجه ی بریتیش بدم میومد ولی این دیگه خیییلییی باحاله :)) تو جنوب شرقی و شرق با این لهجه حرف می زنن. منظورم جنوب ایران نیستا :)) :|

فردا زنگ می زنم به دندون پزشک جدیدم و ازش یه وقت برای معاینه می گیرم. می گن کارش خیلی خوبه. و چون خانومه، از الان خوشحالم که می تونم روسریمو بردارم :))) 

نمی دونم امروز کتاب می خونم یا نه. ولی فرانسه حتما.

مامان می خواد برام کدو هم درست کنه. ولی من هنوز ناهار نخوردم چون ساعت 12 صبحونه خوردم.


نظرات 1 + ارسال نظر
امیررضا 20 شهریور 1395 ساعت 08:20 http://amirreza20299.blogfa.com

لایک زیبا بود

:/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد