خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

هوووووم

عاقا نمی دونین سحر خیز بودن چه حالی داره! روز خیلیییی طولانی تره. هرکاری دلتون بخواد می تونین بکنین بازم وقت اضافه میارین. شبا هم خیلی راحت خوابتون می بره. البته این چهارمین روزی بود که سحر خیز شدم. نمی دونم واقعا می تونم ادامه بدم یا نه. ولی عاااالیه.
وای آدم یه چیزایی می شنوه شاخ درمیاره! مثلا در این حد که بعضیا خاطراتشون در حد سایتاییه که فیلترن =))
نقاشی فقط واسه حرفه ای ها نیست. منظورم هر کاریه. فقط حرفه ایا نباید کاری رو انجام بدن. همه می تونن.
دلم برا دانش اموز کوچولو موچولو هام تنگ شده. یکیشون کل فلش کارتایی که میذارم کانال سیو کرده با اینکه هنوز خوندن بلد نیست.
هوا یه جور خریه. یعنی جوری بادیه که من اگه زیاد لباس نپوشم مثه بادبادک میرم بالا. همیشه تو این هوا اینترنت قطع می شه. الانم دارم تو نت گوشیم می نویسم.
انقد دوست دارم تو فلش دانش اموزام انیمیشن بریزم.
دوست دارم لاک زرد و نارنجی و آبی کمرنگ و سبز پررر رنگ بخرم.
کلی عکس پیدا کردم از شخصیاتای انیمیشنی که باید کم کم همشونو بکشم. حتی اگه زشت بکشم اما مهم نیست. وقتی یه چیزی رو می کشم حس می کنم دیگه مال خودم شده.
تو این هوا پست چی میاد؟ فکر نکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
عادله 27 مهر 1395 ساعت 07:16

من 5 ساله ساعت 5:15 صبح بیدار میشم چون باید ساعت 6 سوار سرویس بشم و ساعت 6:20 محل کارم کارت بزنم و ظهر هم ساعت 14 از سرکار برمیگردم واقعا زندگیم نظم گرفته و به همه ی کارام میرسم قبل اون افسردگی گرفته بودم چون شب تا نزدیک سحر بیدار بودم و صبح میخوابیدم تا ساعت 11
الان اگه خودمم بخوام جمعه ها به زور تا 8 میتونم بخوابم...
مطمئنم اگه ادامه بدی سحر خیزی و ترکش نمیکنی و برات یه جور عادت میشه اونم از نوع لذت بخشش...
موفق باشی سحر خیز

امیدوارم
امروز پنجمین روزی بود که سحر خیز بودم ولی یه کم داره سخت میگذره

عادله 28 مهر 1395 ساعت 07:09

صبحت بخیر سحر خیززززززززززز

صبح بخیر عزییییییزم :* :* :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد