خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

فجیع

انقد بدم میاد از این آدمایی که تو حرفاشون از کلمات انگلیسی استفاده می کنن. خودمم یکی از همین آدمام البته.

اون روزی که مداد رنگی سفارش دادم سایتشون به روز رسانی شد پولمو برگردوندن گفتن یه هفته دیگه سفارش بده. یه هفته گذشت و منم دیگه دلم مداد رنگی نخواست. به همین راحتی. اینجا نتیجه می گیریم که شاید اگه برای خرید چیزی یه هفته صبر کنیم، دیگه نخوایم بخریمش. بعله.

استاد پیانوم گفته اگه جلو تر بخونی هر چیزی رو من ناراحت نمی شم. خب از اینجا می شه فهمید که چقد فهمیدست. اصن تاحالا دیدین من از یه آقا تعریف کنم؟ وقتی می گم استادم فهمیدست یعنی یه چیزی فراتر از فهمیده. تاحالا یه ساعت بیشتر ندیدمشا :)) ولی خیلی آدم خوبیه. اصلا پیشش احساس ناراحتی نمی کنم.

وقتی کلاس پیانو شروع می شه اونور کلاس درام دانش آموزمم شروع می شه و یه کمی حواسم می ره رو صدای درام :|

سرم خیلی شلوغ شده. هرکاری می کنم وقت واسه کتاب خوندن پیدا نمی کنم!! این یعنی فاجعه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد