خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

دریل

دیروز بسیار روز شلوغی بود. صبح از ساعت 10تا 1 کلاس داشتم بعد اومدم خونه به استحمام پرداختم سپس رفتم دندون پزشکی. توی دندون پزشکی هم قبل اینکه نوبتم بشه چهااااار بار رفتم دشویی که مثه دفعه پیش نابود نشم. خانم دندون پزشک بهم گفت معلومه خوب از لثه ت مراقبت می کنی. تو دلم گفتم پس چییی. من تا دندونامو با آب نمک نشورم و نخ دندون نکشم خوابم نمی بره. بعد از اونجا بدو بدو رفتم آموزشگاه چون جلسه بود. کلی تصمیمای خوب خوب گرفتیم. بعد مامان اومد دنبالم که تقریبا ساعت 7.30 بود و منم ساعت 8.30 کلاس موسیقی داشتم. قرار شد یه کمی قدم بزنیم تو خیابون که دیدم یه زنه بسیار وحشیانه از پشت منو می کشه می گه خانووووم چه خبره؟ مسابقه دو گذاشتین؟؟؟ ما هم با تعجب برگشتیم دیدیم بعلهههه خانم دریل همراه با مادر گرامیش. بهش گفتم ترسیدم!!! یه کم اروم تر. گفت می دونی از کجا دارم می دوم دنبالتون؟(خب عزیز من می بینی از هم دوریم دیگه بیخیال شو برو دیگه). بعد مامانش پارچه ی پالتوی منو گرفت تو دستش گفت دریل! این رنگم خیلی خوبه. بیا این رنگم بخر.
به دستای دریل نگاه کردیم گفتیم مبارکه پالتو خریدی. گفت آره دو تا پارچه ی پالتو خریدم الانم میخوام یکی دیگه بخرم :)))) مارو بردن تو یه پارچه فروشی و ازمون پرسیدن به نظرتون کدوم پارچه ها خوبه. ما هم نظرمونو گفتیم و اونا هم خریدنش. بعد اومدیم بیرون و اینجاشو مکالمه ای بگم بهتره:
دریل: موهامو کوتاه کردم
من: عه چه جالب منم کوتاه کردم
دریل: مال من کاملا پسرونست( بعد شالشو باز کرد که ببینم)
من: اوه! آقایی شدی برا خودت.
دریل: :))) خب امشب برنامتون چیه؟
من: میخوام برم کلاس موسیقی
دریل: موسیقی؟ چی؟
من: پیانو
دریل: منظورت ارگه؟
من: نه پیانو
دریل: تازه میخوای بری ثبت نام کنی؟
من: نه گفتم که کلاس دارم. قبلا ثبت نام کردم.
دریل: آها تازه می خوای بری بشینی؟
من: یعنی چی؟ پیانو رو که سرپا نمی زنن( البته می شه سر پا هم زد)
دریل: یعنی اولین بارته؟
من: نه خب هر هفته کلاس دارم دیگه
دریل: اوووووه
مامان دریل: خب ما می ریم خونه
و من با شنیدن این جمله در پوست خود نمی گنجیدم. البته مطمئنم به زودی دریل یه سازی رو شروع می کنه =))
بعدشم که رفتم کلااااس.

نظرات 3 + ارسال نظر
Wow 21 آبان 1395 ساعت 15:32 http://neutro.blogsky.com

یعنی تا این اندازه :)))

یس یس

بیتا 21 آبان 1395 ساعت 20:50

تا الان کلی باعث پیشرفت دریل شدی

=)))) اینو خوب اومدی

عادله 22 آبان 1395 ساعت 13:34

بیتا این و من میخواستم بگممممممممم
لایک بیتاااااااااااااااااا

:))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد