خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

به خدااااا

سلام! صدای گرفته ی من رو از زیر پتو و کنار بخاری می شنوید. اینم صدای هایده ست که داره می خونه: وقتی میااااای صدای پاااات...

اینجوری نشستم منتظرم عرق کنم تبم بیاد پایین :| حالا اینا هیچی! من چجوری با این حالم برم سر  کار؟؟؟ دیگه اینم یه جورشه. می رم اونجا جلو دانش آموزا می خوابم :دی

حالا باز اینا هم هیچی. 

من عاشق شدم! اصن این تب عشقه! به جان خودم ایندفعه رو دیگه راست می گم!! اصن تاحالا شده بود من با صراحت بنویسم اینو؟ می گم عاشق شدم بگید چشم :| مرسی اه

نظرات 1 + ارسال نظر
عادله 27 دی 1395 ساعت 07:11

عاشق شدی؟؟؟؟؟/
چشمممممممممممممممممممم

بی بلاااا :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد