خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

غر غر

فرمودن پست قبلیم خیلی حال بهم زن  چندش و ضایعست. حالا مجبورم یه پست دیگه بذارم که قبلی رو بشوره ببره پایین :دی
اول باید بگم که این ترم من اصلا دلم نمی خواد برم سر کار و هر روز با عذاب از در خونه می رم بیرون و هی از خودم می پرسم واقعا دارم میرم سر کار؟ واقعا با این حجم از بی میلی دارم به سمت اموزشگاه حرکت می کنم؟
دلم می خواد خونه بمونم و از فرط نشستن پشت پیانو تجزیه شم. البته من هیچوقت سرکار رفتن رو دوست نداشتم و با اینکه می گفتم خیلی خوبه که میتونم همکارامو ببینم ولی خونه موندن رو همیشه ترجیح می دادم. ناگفته نماند که اصلا اگه نرم سر کار که نمی شه! فکر کن! اگه دیگه مثلا اموزشگاه بترکه یا هر اتفاق دیگه ای... اوه اوه آینده ی بدی در انتظارمه. به هر حال انقد بی حوصله ام که همه ی همکارام هی می گن چرا اینجوری شدی؟ حتی یکیشون گفت همین روزا بریم بیرون با هم تا حال و هوات عوض شه. ولی آخه حال و هوام خیلی هم خوبه! فقط دوست ندارم کسی رو ببینم. همین!
امروز بعد از سه تا کلاس باید بدو بدو می رفتم کلاس موسیقی. چون وقتی کلاسم ساعت 8.30 تموم می شه، کلاس پیانوم همون 8.30 شروع می شه و من هر هفته یه مسیری رو تقریبا می دوم و بعد از پله های سه طبقههه می رم بالا و وقتی می رسم تقریبا جنازه ام. بعد باید تو اون وضعیت پیانو هم بزنم :| امروز 10 دقیقه دیر رسیدم و استادم گفت از اونور ده دیقه بیشتر نگهم می داره.
کلاسم خوب پیش می ره و دقیقا اونجایی که استادم می گه "آفرین چه عالی"، دیگه بقیه ش رو بد می زنم. چون ذوق زده می شم حواسم پرت می شه. این سه جلد کتاب انقد عالیه که فقط بشینی سی دی ش رو پلی کنی و گوش بدی حالت خوب می شه. چه برسه به این که خودت یادشون بگیری. واقعا کسی که این آهنگارو ساخته یه نابغه ست!
دانش آموزم فیلم فروشنده رو بهم قرض داده که ببینم. چند روز پیش انیمیشن how to train your dragon و despicable me رو تا نصف دیدم. به نظرم despicable me فوق العادست و می تونم تو تعطیلات عید 13 بار ببینمش!
فردا صبح ساعت 10 تا 1 کلاس دارم. حالا شاید بگین خب عیبی نداره اخر هفته ست بعدشم جمعه استراحت می کنی. ولی نه. جمعه صبح هم کلاس دارم. تازه وقتایی که باید استراحت کنم هم با تمرین پیانو پر می شه. یعنی دیگه اون حالت ولو شدن یه گوشه و کتاب خوندن رو ندارم. کتاب...
الان باید برم دو ساعت مسواک و نخ دندون و کوفت و ...
چقد غر زدم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد