خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بی خیال!

امروز به محض تموم شدن صبحونه کلی تمرین کردم و سعی کردم کمتر برم اینستا.
اینکه هر شب یه سری ازم می پرسن چرا پست نمیذاری چرا اینجوری شدی چرا اونجوری شدی کلافه م می کنه.
باید لاکمو عوض کنم.
می دونین چی برام جالبه؟ اینکه ماها فقط انگشت شست و سبابه و وسطمون قابل کنترله و انگشت کوچیکه و یکی مونده به اخریه خوب کنترل نمی شن. چون ما ازشون کم استفاده میکنیم. مثلا برا باز کردن در نوشابه هیچوقت انگشت کوچیکه رو وارد قضیه نمی کنیم :دی خب این خیلی مهم نیست تا زمانی که نخواین پیانو بزنین. برای پیانو زدن قدرت همه ی انگشت ها باید برابر باشه ما رو همشون تسلط داشته باشیم. برای اینکار تمرین های زیادی هست و جالبه که کم کم تغییر رو حس می کنید. اینکه بتونین انگشت کوچیکه رو در زمان مناسب همراه با انگشت وسطیه بیارید پایین خیلی هم جالبه.
شاید هم بخوام کنار دریاچه گهر زندگی کنم.
الان می فهمم که نباید هر چیزی رو به دوستات بگی. چون حتی تو شوخیاشونم با همون حرفی که تو زدی آزارت می دن.
وقتی تا یکیو می بینید می پرسید واااای چرا ناراحتی؟ عین همونیه که می پرسید وای چرا لاغر/چاق/شکسته شدی!

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا 5 بهمن 1395 ساعت 10:29

دل بر با پشت کار حساس من

عزیزمی ندا جون :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد