خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کلاس گرامر

من یه پستی گذاشته بودم راجع به اینکه یکی سالهاست کانادا زندگی میکنه ولی بالای اینستاش یه جمله ای نوشته  که اخرش هست will to be
بعدم گفتم این آدم سالهاست تو کاناداست و هنوز بلد نیست و اینا که اینجوری می نویسه.
ببینید من می دونم بهد از will میشه to بنویسیم. باور کنید میدونم will چه معنی هایی داره. فقط عادتمه موقع غر زدن اینجوری الکی به یه چیز گیر بدم. مثه وقتایی که خانم دریل شاید هیچ کاری نکرده ولی من پیاز داغشو زیاد میکنم. قبلا هم یکی یه جمله انگلیسی نوشته بود من میخواستم بهش گیر بدم اینجا نوشتم که غلط نوشته. عادتمه. خب؟ می دونم که غلط نیست. فقط دلم میخواد پیاز داغ یه چیزیو الکی زیاد کنم. چون هم اینجا و هم بلاگ اسکای واسم کامنت گذاشتن و درموردش توضیح دادن خواستم منم یه توضیح کوچولویی بدم.
همین دیگه
خدافظ 

نظرات 3 + ارسال نظر
همون خاموشه 21 بهمن 1395 ساعت 14:08

سلام
میگم ثنا یه کاری میشه انچام بدی
من یه لینک آهنگ میدم میتونی پیانوشو بزنی
حالا امتجان کن
ببخشیدا من پرو نیستم اما آدم که بی منت این کارو کنه پیدا نکردم

dl.musicmand.ir/1395/07/11/Sohrab%20Pakzad%20-%20Mashin%20Savari%20%28Piano%20Version%29.mp3

سلام همون خاموشه عزیز
دوتا مشکل وجود داره
یکی اینکه من باید نت این آهنگی که دادی رو داشته باشم تا بتونم بزنمش. با شنیدنش نمی تونم.
مشکل بعدی هم اینکه چون استادم زیاد بهم تمرین می ده وقتی برا آهنگای مورد علاقه م نمی مونه. حالا اگه نتشو داری برام بفرست تا سال دیگه یاد میگیرم :دی

همون خاموشه 22 بهمن 1395 ساعت 00:09

خب نتشو ندارم که
صبر میکنم حرفه ای شدی همینجوری از حفظ پیانوشو بزنی

ینی من به همچین جایی می رسم ؟ :دی

همون خاموشه 23 بهمن 1395 ساعت 18:20

والا ازون اوایل که تو بلاگفا میخوندم وبتو بت حسودیم میشد چون به هرچی میخوای تلاش میکنی و میرسی اما من...

برس خب
عمرمون تموم می شه ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد