خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تمرین

سلام گوگولیا. چطور مطورین؟ خوش میگذره؟ من که از سر کار اومدم  یه شام گنده خوردم و الان یه کم پشیمونم که اینهمه غذا خوردم اخه دارم می ترکم:|
امروز یکی از دانش آموزام گفت هفت ساله کلاس پیانو می ره و هنوز هیچی بلد نیست برا همین میخواد بره کلاس گیتار چون که میگه گیتارو می شه تو یه سال یاد گرفت. بعد ازش پرسیدم خب تو این هفت سال هر روز چقد پیانو تمرین کردی؟ گفت فقط قبل کلاسم، نیم ساعت تمرین کردم:| خب معلومه که اینجوری یاد نمی گیره! فقط که نت خوندن مهم نیست! بهش گفتم من هر روز خیلی تمرین میکنم. گفت تو که مدرسه نمی ری درس نداری. معلومه که می تونی تمرین کنی :)) خب جواب قانع کننده ای بود. ولی وقتی وقت نداری نرو کلاس خو! منو بفرست کلاس! والا!
+اگه با گوشی وبلاگمو بخونین میتونین استیکرارو  ببینین( منظورم توی بلاگفاست)
+اینو زیر همه پستام می نویسم:دی به هر حال زحمت می کشم استیکر میذارم. ببینید دیگه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد