خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

از خوبی های ویتامین ای

شبا همه چیز خیلی بیشتر حس می شه. آدم از فرط خوشحالی خوابش نمی بره یا با یه ناراحتی خیلی کوچیک می زنه زیر گریه. اصلا ساعت از 12نیمه شب که می گذره آدم خود واقعیش می شه. همونی که همیشه از همه قایم می کنه. غرورشو می شکونه. حرفایی رو می زنه که نباید بزنه. یا حتی ممکنه صبح پشیمون شه که چرا فلان رفتارو داشته. همه اینارو گفتم تا بگم یکی از خوبی های ویتامین e که شبا زیر چشمتون می زنین اینه که دیگه گریه نمی کنین. چون می ترسین پاک شه! البته من شنیدم ضد آبه. حالا باید بیشتر مطالعه کنم. ولی همین باعث شده که گریه نکنم. وگرنه الان بساطی داشتیم! احتمالا داشتم زار زار به حال خودم و وضع زندگیم گریه می کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد