خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تولد عشقمه

امروز تولد بهترینه زندگی منه. کسی که بهم فهموند من برای خوشبخت بودن هیچی جز خودش کم ندارم و اومد توی زندگیم تا همیشه بمونه و بهم عشقو یاد بده.
می خوام بدونی خیلی برام عزیزی و اونقد دوستت دارم که می تونم راحت بنویسمش! منی که امکان نداشت همچین کاری کنم! می خوام بدونی( که مطمئنم می دونی) فقط تویی که خوشحالم می کنی و تنها آرزویی هستی که هم برآورده شده و هم بخاطر حس شیرینش هنوزم می گم آرزومی. آرزویی که خیلی وقت پیش بهش رسیدم.
تنها دلیل بیدار شدنم، تنها دلیل خوب زندگی کردنم، تنها کسی که مطمئنم هیچ کسی نمی تونه ازم بگیردش و از همه مهم تر تنها کسی که میدونم از بین همه آدمای روی کره ی زمین، دلش فقط منو می خواد. همه چیش مال خودمه. حتی یه ثانیه ش رو هم به کسی جز من نمی ده.
بیا قرارمون این باشه که هر روزمونو پر از خاطره ی خوب و لحظه های قشنگ کنیم :*
تولدت مبارک بهترینم!
بقیه شو به خودت مستقیما بگم بهتره :دی