خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

برای ستایش

چند وقت پیشا یه دختری تو اینستا بهم پیام داد گفت وبلاگتو دیدم و تعجب کردم چرا انقد خوشحالی و اینا. منمبهش گفتم واست یه برنامه می نویسم تو هم خوشحال باشی:))) حالا اینم برنامه :
خیلی فکر کردم چه برنامه ای برات بنویسم که تو انجامش بدی و از این به بعدد خوشحال باشی. بعد فکر کردم خب من تقریبا فقط می تونم یه چیز کلی بگم. برای همین اینجا می نویسمش تا بقیه هم بخونن چون شاید بدرد اونا هم بخوره.
درد و دل ممنوع!
اول وقتی بهم پیام دادی احساس کردم خیلی دوست داری درد و دل کنی. بایدد بدونی که درد و دل کردن هیچم آدمو سبک نمی کنه و حتی اعتیاد آوره! :دی اگه چند بار درد و دل کنی عادت میکنی که ناراحتیاتو حتما به یه آدم بگی تا حس خوب بهت دست بده. حرفای توی دلت فقط باید توی دلت باشن مگه اینکه بخوای تو جایی مثه وبلاگ یا دفترت بنویسی. خوشبختانه این راه کاملا تضمینیه و اگه بنویسیشون هم حالت خوب می شه هم نیاز بی موردی به آدما پیدا نمی کنی.
چیا دوست داری؟
گفتی شعر و رنگ و کتاب دوست داری. خیلی خوبه که آدم بدونه چیا دوست داره.. تازه یه چیزایی هم هستن که آدم دوسشون داره ولی ازشون بی خبره. مثلا من زیر آفتاب خوابیدن توی اتاقم، یا آب طالبی با یخ خرد شده، یا فرو کردن انگشتای پام تو شنای ساحلو خیلی دوست دارم.
خیلی سادست. کارایی که دوست داری رو انجام بده و به محض اینکه دیدی فکرتت داره مشغول یه قضیه ی غم انگیز می شه، راه فرار مخصوص خودتو پیدا کن.
راه فرار از فکرای مزاحم!
 راه فرار من، آهنگ و کتاب و فیلم و طنزه. مخصوصا طنز! طنز توی سریالا و نوشتهه ها تاحالا خیلی نجاتم داده. چیزای خنده دار می تونه بی اراده باعث بشه بخندی. یادت نره! برای خندیدن لازم نیست حتما خوشحال باشی! می شه به زور خودتو بخندونی!
یادگرفتن!
یه چیز جدید یاد بگیر. تقریبا هر روز انجامش بده. برای بادگیری هر زبانی اپلیکیشنن ممرایز هست. آیدی منم mariacartman. فالوم کن اونجا امتیازای همو ببینیم :دی اگرم چیز دیگه می خوای یاد بگیری برو کلاس یا از توی یوتوب اموزششو دانلود کن ببین. 
یوتوب!
فراموش نشه! هرچی بخوای یاد بگیری اون تو هست! حتی پیانو.
وقتتو هدر نده!
بای تسلط کافی روی زمانت داشته باشی. بیل گیتس میگه از 20تا30 سالگیم حتیی یه روزمم هدر ندادم! می دونی یعنی چی؟ می دونی ده ساااال یه روز تعطیل نداشته باشی یعنی چی؟ منظورم این نیست که پولدار شو. من جنبه موفقیتشو می بینم.
سر کار برو!
اگه بتونی سر کار بری هم خوبه. البته هرموقع خودت دوست داشتی و نیازز دونستی.
 فعلا همینا به ذهنم رسید.