خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

آدمای خوب با آدمای خوب


اقاااا یادم رفت بگم با خجالتم چیکار کردما! قرار بود دوستای آریو رو ببینیم( همشون پسر نبودن. دختر هم بود) ولی خیلی خجالت می کشیدم. در حد مرگ! آخه اصن من بلد نیستم با آدما مثه آدم حرف بزنم! کلی قبلش باهاش تمرین کردم. گفت من اول معرفیتون میکنم تو میگی از آشنایی باهاتون خوشحالم. گفتم وااای نه من نمی تونم جمله ی به این طولانیی ای بگم!! گفت خب اونا میگن از آشنایی باهات خوشحالن تو هم می گی همچنین. پس یعنی من فقط تمرینم رو کلمه ی "همچنین" بود دیگه. ولی می دونین که همه چی اونجوری که ما می خوایم پیش نمی ره. چون اصلا آریو معرفیمون نکرد و دوستاش سریع بعد از سلام خودشونو معرفی کردن. مثلا گفتن"سلام فلانی هستم". و خب تمرین من رو چه کلمه ای بود؟ همچنین! پس وقتی گفتن سلام فلانی هستم منم گفتم همچنین!
ولی بعد انقد صمیمی بودن و راحت برخورد کردن که منم یه کمی راحت تر شدم. درسته که نمیتونستم راحته حرف بزنم و به اون درجه ای برسونمشون که بگن دهنتو ببنددددددددد. ولی خب خیلی راحت تر بودم. البته من همیشه تصورم چیز دیگه ای بود. با توجه به چیزایی که از دوستای خودم شنیده بودم اصلا فکر نمی کردم دوستاش انقد خوب باشن. ولی بعد فهمیدم اونایی که واسه من یه سری چیزا تعریف کردن مشکل دارن!
و خب پیانو:
وای این تمرینه خیلی خیلی خیلی سخته. سختیش هم به اینه که نتش آسونه اما زدنش نه. یعنی اصن هرکاری می کنم نمی شه. دفعه پیش که رفتم کلاس پیانو، دو روز بود که نتونسته بودم تمرین کنم و از صبح همون روز هم بیرون بودم با آریو و بقیه و بعدشم یه راست رفته بودم سر کار و بعدش هم به صورت کاملا جنازه:دی رفته بودم کلاس پیانو. اولش نمیخواستم برما ولی گفتم عیبی نداره درسته که امروز افتضاحم ولی شاید یه چیز کوچولویی یاد بگیرم( که اتفاقا اینجوری هم شد. یعنی یه چیز بزرگ یاد گرفتم و استادمم کلی اجراهای بزرگ پیانو و چند تا پیانو صوتی و یه عالمه اهنگ متال برام ریخته بود تو فلشم) ولی خیلی بد بودم. به استادم گفتم هیچ تمرین جدیدی نده تا من دوباره اینارو تمرین کنم. تازه انقد خسته و گشنه بودم و فشارم پایین بود که دو بار تو کلاس به استادم گفتم میشه بیسکویت بخورم. اون بیچاره هم می گفت باشه.
نمی دونم این هفته چی می شه. میتونم یاد بگیرم یا نه ولی می خوام اگرم نتونستم خونسردیمو حفظ کنم و هی به خودم نگم تو هیچوقت پیانیست نمی شی:دی
و در آخر روی صحبتم با پسراست یه کمی هم با دخترا: زندگی خیلی کوتاهه. با همونی که هستین خوش باشین باور کنین بودن با آدمای مختلف و زیر آبی رفتن نه تنها چیزی بهتون اضافه نمی کنه بلکه حتی این فرصت و ازتون میگیره که تجربه های خیلی شیرینی و با اون یه نفر داشته باشین. تجربه هایی که عمرا تو رابطه های چند نفره پیش نمیاد.