خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

قطع کن پلیز

اون موقع هایی که خاله م می خواد با مامان تلفنی درد و دل طولانی کنه( مثه الان ) نمی تونم تمرین کنم. مثلا الان به قسمتای خوب تمرینم رسیدم ولی چون اینا دارن حرف می زنن و اکثرا حرفای ناراحت کننده ست و اعصاب آدم بهم می ریزه مجبورم صبر کنم تا حرفشون تموم شه. الان نشستم جلوی پیانو و زل زدم به صفحه ی نت. با اینکه سخته ولی چقد دوست داشتنیه. یه جاهاییش یه جوریه که وقتی آدم می زنه فکر میکنه خیلی خفنه. ولی خب سخت هم هست و نیاز به تمرین زیاد داره. البته اگه مامان تلفنو قطع کنه و بذاره من ادامه بدم. دیگه مکالمه شون خیلی طولانی شده و واقعا وقتم گرفته شده. اگه خرفشون خوشحال کننده بود حتما می تونستم تمرین هم کنم ولی اینجوری با ناراحتی نمی تونم. فقط باید قطع کنه.