خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نصایح خانومیان

قطعا یافتن همراه زندگی باید خیلی با وسواس باشه دوستان. یعنی مو لا درزش نره.به خودتون نگین خب حالا ایراد نداره که فلان طرز فکرش یا اخلاقش یا هرچیش با من نمی خونه و بخواید خودتونو عوض کنین. اون همراهی خوبه که شما به خودتون بگید من همینجوری که هستم عالی ام. در یافتن چنین همراهی، تلاش بسیار کنید و به هرکی از راه رسید دل نبندین :دی 

همراه درست اونیه که وقتی مزخرف ترین فکر دنیا توی سرتون مهم می شه و بخاطرش ساعت ها بحث می کنید، کاملا درکتون می کنه، گوش می ده، تمام سعی اش رو میکنه که حالتون خوب بشه، و خیلی چیزای دیگه که نمی نویسم ولی خودتون می دونین.

اگه چنین آدمی رو داشته باشین که تبریک می گم. اگه نه، هر آدم بیخودی رو وارد قلب و زندگیتون نکنین.