خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بر ف.. رفته

امروزو کلا باید سوپ و اینجور چیزا می خوردم ولی نتونستم جلو خودمو بگیرم و هرچی که فکرشو کنید خوردم. به دکتر گفته بودم پنی سیلین نده چون من حساسیت دارم( در حقیقت حساسیت ندارم ولی چون مامانم حساسیت داره همیشه فکر می کردم منم دارم) دکتر هم یه نوع پنی سیلین دیگه نوشت. دیشب تست کردیم هم دستم قرمز شد هم ورم کرد ولی دکتر بیمارستان گفت حساسیت نداری بزن. منم دیشب دوتا آمپول زدم و بعد که اومدم خونه همش حالت تهوع داشتم و احساس می کردم توی دلم تا زیر گردنم داغ میشه ولی هی فکر کردم شاید تو دندون پزشکی اون موادو قورت دادم اینجوری شدم. بعدش دیگه صبح که رفتم باز یه آمپول زدم حالم بدتر شدم بازم تو شکمم داغ شد و حالت تهوع داشتم و خیلی بیحال شدم حتی نمی تونستم وایسم. احساس می کردم قلبم سیاه شده :| دیگه امشب آمپولو نمی زنم تا فردا از دندون پزشکه بپرسم باید چیکار کنم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد