خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

آه ای وبلاگ من

یکی از خوبیای وبلاگ اینه که هرچقد میخوای غر می زنی هیچکسم نمی گه دهنتو ببند چون اگه بگه شما میتونین بگین دوست عزیز این تویی که باید وبلاگ منو ببندی.. خب دیگه داشتم میگفتم. وبلاگ داشتن خیلی خوبه. کانال داشتن هم بد نیستا ولی وبلاگ یه چیز دیگه ست. اینکه یه صفحه ای رو با یه سری مقدمات باز کنی و بدونی که بعضیا اینجارو بخاطر تو باز میکنن خیلی خوبه. مثلا کانال چک کردن که آسونه چون همه تو تلگرامن صبح تا شب. ولی وقتی یکی وبلاگتو باز می کنه یعنی شاید به انتخاب خودش اومده. و من اینو دوست دارم. 

وبلاگ داشتن معجزه می کنه. مثلا به محض اینکه این صفحه رو باز کردم و تایپ کردم اشک توی چشمم خشک شد و یه باد خنک هم از در تراس اومد اصن همه چیو درست کرد. خیلی وقت پیشا گفته بودم که دوست دارم گاهی وبلاگمو بغل کنم. الان مثه همون موقعست بغلش کنم و ببوسمش بخاطر تحمل حرفام اونم این همه سال. من اینجا بزرگ شدم. حق آب و گل و این صوبتا.

همچنان باد میخوره به پاهام و گردنم. حس خنکیش حالمو خوب می کنه. باور کنید الان لبخند رو لبامه. یه لحظه دلم دریا خواست! هوای مرطوب ساحل و حس کردن شن لای انگشتام. من هیجوقت رفتن تو آب دریا رو دوست ندارم. الان باید ساعت7غروب بود و من و دریل دبیرستانی بودیم و با همه ی تنفری که بهم داریم توی ساحل راه می رفتیم هندونه می خوردیم و هسته هاش رو تف می کردیم. پسرا رد می شدن و من تو دلم میگفتم پسره به من نگاه کرد. دریل تو دلش می گفت پسره چشماش فقط رو من بود. هر دو با چشم غره بقیه هندونه رو می خوردیم. باد خنک میومد و یکی از سوئیتا هایده گذاشته بود با صدای بلند. مامانا می گفتن بسه بریم خونه و من و دریل لابد می گفتیم نههه بازم بمونیم. تخمه و پفک می خریدیم و آخرش انگشتامونو لیس می زدیم.

حیف که دیگه اون زمونا نیست. ما بزرگ شدیم و الان همه چی فرق کرده. من به آرزوم رسیدم  و اونم اینه که دیگه خیلی کم دریلو می بینم و اونم مرد رویاهاشو ول کرد و زن یکی دیگه شد.

من هنوز از بازی فکر کردن خوشم میاد و دریل هنوز تو اوقات فراغتش مدل مانتو سرچ می کنه. من هنوز نقاشی دوست دارم اما دریل با اون همه استعداد ...

همه ی اینایی که گفتم، حتی یک ثانیه هم تو ذهنم نبودن. اصلا به این چیزا فکر نکردم حتی وقتی نوشتمشون. شب بخیر.

نظرات 2 + ارسال نظر
فتانه 11 تیر 1396 ساعت 03:25 http://fattaneh69.blogsky.com

سلام ....
البته ماهم که میایم وبلاگ شمارو میخونیم لذت میبریم

ممنون

مهشاد 12 تیر 1396 ساعت 19:27

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد