خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کادو بازی

اول رفتم برا دانش آموزم کادو تولد خریدم آخه اونم برام خریده بود! زشت بود نخرم. البته کلا دوسش دارم. تحت هر شرایطی می خریدم. برا خودمم شن جادویی خریدم که با مامانم بازی کنم و برا مامانمم یه گل کوچیک که تو یه گلدون بنفشه خریدم بخاطر زحمتایی که برام کشید این روزا. کادوی دانش آموزمم یه کیف پول و عروسک پاتریک و لامپ ریسه ایه. چون می دونم خودش همینارو دوست داره. بعدم اومدم خونه و عدسی خوردم الان میخوام بستنی نون خامه ای بخورم.

از خانم دریل یه چیزایی می دونم ولی متاسفانه نمی تونم بنویسم. چون که خب اون متاهله و دیگه کار خوبی نیست که ازش بنویسم فقط بدونین که خیلی خبر تکان دهنده و غم انگیزیه.

نظرات 2 + ارسال نظر
ثنا 13 تیر 1396 ساعت 00:24 http://mashang-malang.blogsky.com/

باز بستنی !
فقط حس کنجکاوی مارو تحریک کردی جانم‌!

خو هم گرمه هم دندونمو کشیدم :دی فردا هم ممکنه بخورما. از الان بخر

ثنا 13 تیر 1396 ساعت 12:49 http://mashang-malang.blogsky.com

مصرف بستنی من خیلی بالاس فعلن تو تحریمم.تازه اگه به گرما باشه ، اینجا گرم تره . تو شمالی من جنوب

:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد