خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

درک کن دیگه عه!

یکی از کارای خوبی که باید انجام بدیم درک کردنه. شما درک کن که من وقتی سوسک می بینم می میرم. منم درک می کنم وقتی دوست پسرتون تابلو خیانت میکنه شما نمی فهمین. شما درک کنین که من خیلی بچه ام، منم درک می کنم که شما باید چند ساعت جلو آینه بمونین تا از خودتون راضی بشین. یا شما درک کن موقع فیلم دیدن اگه زیر نویس باشه سرم گیج می ره، منم درک می کنم شما نمی خوای برقصی. 

یکی از کارای خوب دیگه، حموم رفتنه. مخصوصا الان که هوا مثه سگ گرمه، بروحموم عزیز من. اصن لازم نیست با دقت خودتو بشوری، زیر دوش بمون فقط بو گند ندی همین برا ما کافیه.

و اینکه اگه پسر بودم الان بهت می گفتم خیلی مخلصم! ولی خب دخترم و متاسفانه فقط می تونم بگم عزیییییییزم ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد