خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

غر غر

من تابستونا برای رفتن به محل کار خیلی سختی می کشم. چون ساعت 3بعد از ظهر که هوا خیلی گرمه باید برم و یه مسیر طولانی رو توی آفتاب باید پیاده برم. برا همین وقتی تو تاکسی می شینم خیس عرقم. و اونقد گرما روم تاثیر میذاره که نمیتونم زیاد چیزی بخورم و فقط سه چهارتا لیوان آب می خورم. وقتی هم میام خونه کف پام خیی داغه و حتی وقتی چند ساعت میگذره مثه الان که تو رخت خوابمم بازم انگار از کف پام بخار درمیاد. قرمزم هست. فکر کنم کف پام یه بخاری داره که تابستونا روشن می شه.

همسایمون کامیون داره. لطف میکنه شبا اول گاااااز میده بعد خاموشش می کنه  من قشنگ تا مرز خفه شدن می رم. 

گفتم کف پا یه چیزی یادم اومد! تو کفشتون همیشه جوش شیرین بریزید اینجوری پاتون هیچوقت بوی بد نمیده. دیگه واقعا شب بخیر.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهشید 15 تیر 1396 ساعت 01:18

وای حالا من برعکسم همیشه پاهام یخ یخه :|
توی تابستون هم تعریق (از دست دادن آب مایع) و هم تعرق (از دست دادن بخار آب) از سطح پوست چند برابر میشه . خیییییییییلی آب بخور
وقتی از بیرون میای برو تو حموم پاهاتو از ساق پا به پایین با اب خنک بشور اصن fresh میشی

چش چش fresh (شینت باید بزنه) میشم
من کلا تو هر فصلی بیام خونه دست و پا و بقیه نقاط رو

Faati 15 تیر 1396 ساعت 14:43 http://faati.blogsky.com

تابستونا خیلی بمنم خیلی بد میگذره

عاشق پاییزم

من عاشق تابستونم متاسفانه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد