خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

خبر بد

دیروز یه آقایی تو شهر ما خودشو کشت. خودشو انداخت تو دریا تا بمیره! یه دختر کوچولو داشت. میگن بخاطر اینکه همش پول کم میاورد خودشو کشت. من همیشه از مغازش خرید می کردم و یه بار چنو سال پیش وقتی دست دخترشو گرفته بود تا از کلاس ببردش خونه، منم پشتشون راه رفتم تا حرفاشونو بشنوم. واسه دخترش بستنی خرید و بهش گفت تو از همه ی بچه های کلاس بهتری.

همین دیروز یه خانم دیگه تو بلوار خودشو آتیش زد! مردم هول شدن انداختنش تو دریا. آمبولانس اکمد اما اونم تووراه بیمارستان مرد. 

من برای اولیه خیلی ناراحتم. چون میشناختمش.برای همسر و دخترش هم ناراحتم. 

الان دارم هندونه می خورم و به این فکر میکنم که چطور میشه هندونه رو ول کرد و رفت و خودکشی کرد؟ اونم تو این گرما! واقعا حسش نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
Faati 15 تیر 1396 ساعت 14:41 http://faati.blogsky.com

دنیای بدی شده...

یس

Reyni 21 تیر 1396 ساعت 13:44 http://luthein-leaf.blogsky.com/

بیچاره چقدر فشار اومده بوده بهش

بلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد