خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کمک

از دیروز یعنی شنبه با خودم قرار گذاشتم که یه هفته به هیچ آهنگی جز آهنگای کلاسیک گوش ندم. حتی هایده ی عزیزم. می خوام ببینم چه اتفاقی می افته :دی یه کانال هست به ادرس  piano_paradise_official که اهنگای خیلی خوب میذاره و یه کانالم هست واسه الهام که دوست وبلاگیمه اما نمی دونم اجازه دارم ادرسشو اینجا بذارم یا نه که اونم اهنگای خیلی خوبی داره.
کلی ایده تو سرمه ولی نمی دونم از کجا شروع کنم!می ترسم شروع نکنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
The Conqueror Worm 18 تیر 1396 ساعت 22:39 http://lunacy.blogsky.com/

آهنگ های کلاسیک واقعا عالیه از مندلسون و ویوالدی و دبوسی و باخ و بتهوون و شوپن و پاوراتی و ارف و ..... آی برم یه چیزی گوش بدم.

ثنا 19 تیر 1396 ساعت 02:06 http://mashang-malang.blogsky.com

تو فاز آهنگای کلاسیک نیستم . نمیدونم جدیدا آهنگ گوش میکنم حالم بد میشه .. در روز در حد یکی دوتا ظرفیت دارم فقط ..

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد