خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

این بچه همه رو با هم می خواد

لزوما کسی که تئوری می دونه، نوازندگیش خوب نیست و کسی که نوازندگیش خوبه حتما تئوریش نباید خوب باشه. ولی من این دو تا رو با هم دوست دارم. گرچه خیلی سخته ولی من همه ی تلاشمو می کنم. امروز صبح هم به سختی بیدار شدم. و این بیدار شدن فقط بخاطر تمرینه. 

جای دندون عقلم که جراحی کردم و کشیدم درد میکنه. نمی دونم چرا بعضیا نقاشیای مسخرمو که تو اینستا می پرسن کلاس نقاشی می ری؟ آخه اون همه ایرادو نمی بینین؟ چشم کج و کوله. دهن مسخره. انگشت که اصن نمی تونم بکشم.

من فقط بخاطر رنگ، نقاشی می کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا 19 تیر 1396 ساعت 09:58 http://brightred.blogfa.com/

سلام خانوم نقاش

سلام سارا

غ زل 19 تیر 1396 ساعت 10:20 http://life-time.blogsky.com/

آدمها خودشون ایرادهای کارشونو بهتر میبینند

اره حتی ظاهرشونو یه جور دیگه می بینن

ثنا 19 تیر 1396 ساعت 12:56 http://mashang-malang.blogsky.com

سلام خانومیان .نقاشیاتو تو اینستا میبینم .خیلی خوبه ک وقتی میبینی دهن نقاشیت کجه بازم ادامه میدی.من برگه رو پاره میکنم .
نمیتونم عیب کارامو ببینم .هنوزم ب اون درجه نرسیدم ک از ذهن خودم نقاشی بکشم . شاید بعدا برات یکی دوتا از نقاشی هارو فرستادم‌.
از منم خیلی عیب و ایراد داره.موفق باشی

اره من زیاد دنبال پرفکت بودن نیستم فقط می خوام لذت ببرم

دومان 20 تیر 1396 ساعت 17:30

بدون تئوری نمیشه واقعا! ینی میشه ساز زد ولی خیلی سطحی میشه و در حقیقت آدم نمیدونه اینی که داره میزنه چیه! شخصا دوست دارم هر قطعه ای رو که میزنم کاملا بدونم چیه.
در زمینه تئوری موسیقی یه کتاب از نشر چشمه دارم. کتاب دیگه ای میشناسید؟

من کتابی که می خونم اسمش تئوری موسیقی دامیز هست. فقط بدیش اینه که پاورقی نداره تا اصطلاحاتو به انگلیسی هم بگه
ولی خوب توضیح داده
زبان اصلی این کتاب تو نت هست واسه دانلود
Dummies

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد