خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

جان فرسا

انقد خوابم میاد که حس می کنم توی چشمم چروک شده. همه چیزو دو تا می بینم حتی دکمه های گوشیمو. کی این حس خواب آلودگی لعنتی صبحا تموم می شه. الان دوست دارم سه ساعت دیگه بخوابم اما نمی شه. چون باید از الان واسه پنج شنبه های سخت اماده شم و هم اینکه باید تمرین کنم . ولی در کل ف.ا.ک به این خواب آلودگی. واقعا دلم برا خودم می سوزه.

الان می رم دست و صورتمو می شورم و بعدش یه صبحونه ی  خیلی کوچولو می خورم و بعدشم. .

ولی تو یه دنیای موازی دیکه، یه خانومیان هست که اصن پنج شنبه ها نمی ره سر کار برا همین الان خوابه و داره از باد خنک تراس لذت می بره. خوش بحالت خانومیان موازی. بخواب بخواب.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد