خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

انقد بخند که ابرا ببارن

به همون سختی که بیدار شدم یه چای و دو تا شیرینی خوردم و رفتم تمرین پ.ی.ا.نو. .  بعدشم ورزش کردم. ورزشمو به روزای زوج و فرد تقسیم کردم. یعنی روزای فرد یه سری ورزش و روزای زوج یه سری دیگه. الانم داغون افتادم اینجا و حتی نمی تونم برم حموم. جالبه وقتی شروع کردم به ورزش کردن بعد از 10 دیقه همین حال می شدم. ولی الان رسیده به نیم ساعت. یعنی بعد از نیم ساعت انقد داغون می شم. تنمم کم کم داره درد می گیره.

تاحالا به هیولاها فکر کردین؟ هیولاهای رنگی و با مزه؟  هیولاهای بدجنس و خنگ؟ تاحالا فکر کردین هیولاها می تونن چه شکلی باشن؟ چند تا چشم  دارن؟ چند تا دهن؟ چه رنگی ان؟ می تونین یه هیولا بکشین؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد