خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

Diary of a wimpy kid

صبح که به زور دو تا لقمه صبحونه خوردم سریع پریدم پای پیانو :دی اول چند بار تمرین دومیه رو که گفتم هیچی ازش بلد نیستم زدم. بعدش یه کاغذ گذاشتم جلوم و هربار که از اول تا آخر می زدم اونجا می نوشتم. بعد پدال هم اضافه کردم و کلا بعد از تمرینات اولیه، 13 بار تمرین کردم. اما به تمرینات دیگه م نرسیدم با اجازتون :دی

یه کار باحالی رو تو کانالم شروع کردم!( راست می گم باور کنین). هم واسه انگلیسیتون خوبه هم اینکه می تونین یه کتاب باحالو با من بخونین. توش پر از کلمات و اصطلاحات بدرد بخوره. تصویرگری با مزه داره و کتاب پر فروشی هم هست. پس بپرین تو کانالم دیگه

بعله می بینم که هنوز آدرس کانالمو یاد نگرفتین :| 

ریپیت افتر می: @stine50

@stine50

@stine50

افرین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد