خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بورینگ

باز هم تمرینمو نوشتم. البته فقط اون اصلیه رو. بقیه رو ننوشتم. یعنی هربار که نوازیدمش(:دی) نوشتم. خب سخته طبق معمول. 

تازه اینم فهمیدم که دو نوع بدبختی داریم. یکی یادگرفتنشه. که خوب بزنی. بدون تپق. همه ی نوانسارو رعایت کنی. بدبختی دوم اینه که بتونی جلوی یه عالمه آدم بزنیش! می تونی؟ معلومه که نه! همه نگات کنن! وای! نه! 

خوابم میاد. الان میرم مسواک میزنم. بعدم آرایشمو پاک میکنم( منظورم همون دو زار ریمله) بعدم طبق عمول تو گوگل هی چرت و پرت سرچ می کنم و اینا.

همینقدر boring. 

ساعتمو دیدین؟ خیلی دوسش دارم. تو اینستام می تونیم ببینین . اصن عاشقشم. فقطم بخاطر مامانم. و یه دلیل دارم که الان حسش میس دلیلشو بنویسم.  یا موقع لالا مینویسمش یا فردا.

نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا 27 تیر 1396 ساعت 02:48

ساعتت خیلی قشنگ، مبارکه

تنکیو تنکیو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد