خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

شک

دیگه نمی خوام به هیچ دوست وبلاگی ای شک داشته باشم. دیگه نمی خوام فکر کنم همه پرنیان و همتا هستن.  دیگه می خوام اون تجربه رو فراموش کنم. من می تونم بازم حس خوب به همه داشته باشم! قووووول می دم. دیگه شک تعطیل!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 27 تیر 1396 ساعت 10:36

سلام دوستان سایتی که امروز به شما معرفی می کنم سایتی است که بدون هیچ کلیک یا تبلیغاتی شما را به پول خوب حداقل هزینه ی اینترنتتان می رساند.
شما برای کسب درآمد در این سایت نه نیاز به ساخت وبلاگ دارید نه سایت پربازدید نه فعالیت و تبلیغات در اینترنت
فقط 10 دقیقه برای خواندن این مطلب و عضویت در سایت وقت بگزارید تا برای همیشه بتوانید خرج اینترنت شارژ و شاید خیلی بیشتر از اینها را بدون هیچ زحمتی دربیاورید.

البته هیچ خبری از چند صد دلار و سایت خارجی نیست و این اطمینان را به شما می دهم که شما به پول خود می رسانید سایتی که قصد معرفی آن را دارم سایتیست ایرانی البته با درآمد معقول!
کاری که شما در این سایت می کند:
ساده است شما در این سایت عضو می شوید و هر روز موقعی که شروع به کار به اینترنت می کنید وارد سایت می شوید و بعد از وارد شدن در سایت و باز شدن صفحه خودتان آن را به گوشه ای می اندازید تا تبلیغات به طور خودکار بازشود و از این طریق امتیاز به حساب شما افزوده شود.
ادامه توضیحات در لینک زیر :
http://ramsherdl.blogsky.com/1396/04/27/post-90/کسب-درآمد-از-اینترنت-با-استفاده-از-بازدید-خودکار

آخ جون دیگه میشینیم خونه پولامونو می شمریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد