خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

های هوپس

خب امروز آخرین روزی بود که می تونستم تمرینای این جلسه رو انجام بدم. چون کلاسم امروز یا بهتره بگم امشب بود. طبق چیزی که شمردم، در طول هفته تونستم 56 بار از اون قطعه ی اصلی بزنم. و خب توی کلاس هم خوب زدم و استادم گفت اینو بچه های دیگه بار اول توی ریتمش مشکل دارن و نمیتونن پیداش کنن. ولی خب من همین اولین بار درست زدم. یه کف مرتب بزنین. خب حالا کف مرتبتوتو پس بگیرین چون تمرینای مخصوص انگشتو زیاد تمرین نکرده بودم و اصلا خوب نزدم. همه بگین هوووو هوووو

.

شما فکر کنین که یه دختری با یه پسری تو رابطه باشه که پسره نابیناست. بعد حالا قراره عمل کنه و بتونه ببینه. مطمئنا دختره همش استرس داره که نکنه بعد اینهمه مدت که منو می بینه ازم خوشش نیاد؟! واقعنم ممکنه خوشش نیاد دیگه.

امشب آهنگ high hopes رو بعد از چند سال گوش دادم. این آهنگ مخصوص حیاط خونه قبلیمون بود اونم ساعت 3 بعد از ظهر زیر آفتاب.

فردا(دیگه الان شده امروز) تعطیله. البته یه کلاس خصوصی دارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
شهرزاد 29 تیر 1396 ساعت 01:37 http://Sh9.blogsky.com

عنوانتو دیدم توجه م جلب شد و گفتم یه کامنتی بذارم و یه سلامی عرض کنم
چون با این آهنگ خاطره دارم:)

هدف ما جلب توجه شماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد