خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

به سراغ من اگر میایی شیرموز بیار

مامان و خاله رفتن مراسم مسخره ی دریل اینا. ولی من خونه ام. از صبح که همه جارو تمیز کردم. ظرفارم شستم. بعدم یه شیرموز مخصوص خانومیان درست کردم که عکسا تو گوشی مامانه. وقتی بیاد میذارمش تو کانالم. فقط قسمت اولشو گذاشتم تا الان :دی

ولی انصافا من باید برم تو کار شیرموز فروشی. واقعا شیرموزام با همه جا فرق داره. مامان یه لیوان خورد کلی تعجب کرد! گفت آخه از کجا یاد گرفتی اینجوری درست کنی؟ :دی بهش گفتم من تاحالا درمورد شیرموز کلی تحقیق انجام دادم . الکی که نیست. تخصص دارم! :دی

الانم دارم تمرین می کنم. هی یه دور تمرین میکنم. یه دور میرم تو هال راه می رم دوباره میام پشت پیانو. یعنی همون مشکل روانی که گفتم :دی


نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر 29 تیر 1396 ساعت 19:30

'
به سراغ من اگر می آیید
کادوی گنده بیارید.

مبادا که ترَکمان بزنید
با دو تا شاخه گل.


.

رهگذر خودتو معرفی کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد