خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

کانال

وبلاگ عزیزم، بدون تو توی کانال می نویسم و بسیار بهم خوش میگذره. اونجا پیاما سین می شن، فوروارد می شن، پیام ناشناس میاد و آهنگ و عکس بدون درد سر آپلود می شه، اما بدون دوستت دارم. بدون که من بهت فکر می کنم. از رفتن به کانال پشیمون نیستم اما یادم نمی ره که تو همیشه گوش شنوای من بودی. حتما بهت سر می زنم. باور کن زود به زود میام. از من دلگیر نباش.

نظرات 3 + ارسال نظر
Yasaman 11 مرداد 1396 ساعت 09:36

سلام منم یکی از خواننده های وبلاگتون هستم .خیلی ناراحت شدم دیگه اینجا نمینویسی . اون کانالی که اون گوشه نوشتی رو زدم ولی وجود نداشت! اگه میشه منم دوست دارم تو کانالت باشم
آیدی اینستا:
yasaman.7412

فالوت کردم اکسپت کن

عادله 16 مرداد 1396 ساعت 07:27


اینجا رو دوست داشتم

Shayan 5 دی 1396 ساعت 17:01 http://florentino.blogsky.com

کانال وبلاگ نمیشه. آدما سریع میان و میرن

بهتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد