خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

تولـــــد

عید موهامو هایلایت کرده بودم دیگه رنگش رفته بود اصن خوشم نمی اومد. امروز صبح رفتم موهامو قهوه ای تیره کردم(تیره تر از موهای خودم) و همونجا دوستم الهه بهم زنگ زد دعوتم کرد خونشون برا فردا. یادم اومد تولدش بوده! رفتم براش یه شال خریدم که فردا بدم بهش.

حالا شالو چه جوری خریدم؟ رفتم مغازه گفتم اون شال صورتیه رو میارین ببینم؟ پسره یه شال دیگه رو نشون داد گفت این؟ منم دیدم مثه اینکه همون بهتره! گفتم آره آره همون! یعنی خود فروشنده انتخاب کرد. چیکار کنم خب؟ خرید کردن بلد نیستم! می خواستم یه کتاب هم براش بخرم که حرف مامانم یادم اومد که گفته بود: واسه دوستات کتاب نخر شاید دوست نداشته باشن!!! برا همین منصرف شدم.

امروز برنامه کلاه قرمزی رو دیدین؟ دیدین بع بعی رپ می خوند؟ عالـــــــــــــی بود!! کلی خندیدم! :)))))

بعد اینا همه هیچی. یه برنامه ای هست الانم داره پخش می شه از شبکه دو. یه مجری داره چادریه. دختره! ازش متنفرم!   همین.. خدافظ

نظرات 2 + ارسال نظر
شعله 14 خرداد 1394 ساعت 10:33 http://beheshte73.blogfa.com

خدافس :دی

خدافس

ویرگول 14 خرداد 1394 ساعت 11:17 http://thecomma.blogsky.com

کتاب خوب عست. به ویرگول ها کتاب هدیه دهید. بع له.
:-D

تو یک punctuation mark ِ کتابخوان هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد