خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

خین و خین ریزی

ریزش بورس برای منی که سال 92 وارد بورس شدم که بدترین سال بورسی بوده، نوستالژی قشنگی داره. البته اون موقع پول خیلی کمی توی بورس داشتم و برام مهم نبود چی می شه. نوشته های بقیه رو می خوندم و با خودم می گفتم انگار بی پول بودن همچین هم چیز بدی نیست. جدی جدی باورم شده بود که اونایی که خیلی پول دارن، ریسک زندگیشون هم بالاتره. اما بعد جلوی چشمم بازار جون گرفت و سرمایه های ملت چند برابر شد و هیچکس دیگه حتی به یاد روزهای قرمز بازار هم نبود. 

و من هم ریسک زندگی ادم پولدارارو فراموش کرده بودم و هر روز محاسبه می کردم اگه به جای 200 تومن، 1 تومن از فلان سهم داشتم چقد سود می کردم؟ اگه 5 تومن داشتم چی؟ 10 چی؟...

و حالا تاریخ تکرار شده و منم به خاطر اینکه سرمایه م توی بورس بیشتر شده، جزء کسایی هستم که می بینم سهمام هر روز چطوری منفی 5 درصد میاد پایین تر. سرمایه ای که با زحمت به دست آوردم این روزا ارزشش کمتر شده و شاید حالا حالاها طول می کشه تا بشه اون چیزی که هدفم بوده. 

از فرشته کوچولو پرسیدین.. خوبه. ولی باید براش دعا کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام

بالاخره سرمایه گذاری در ایران این مشکلاتو هم داره. ان شا ء الله که وضعیت بورس بهتر بشه و حداقل اصل پولتون دربیاد.

خانم جان ایران جای قابل اعتمادی برای سرمایه گذاری نیست.

من از سال ۹۲ توی بورسم و تو همین بورس هم‌ سود کردم. پس جای سرمایه گذاری هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد