خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

هوووووم

عاقا نمی دونین سحر خیز بودن چه حالی داره! روز خیلیییی طولانی تره. هرکاری دلتون بخواد می تونین بکنین بازم وقت اضافه میارین. شبا هم خیلی راحت خوابتون می بره. البته این چهارمین روزی بود که سحر خیز شدم. نمی دونم واقعا می تونم ادامه بدم یا نه. ولی عاااالیه.
وای آدم یه چیزایی می شنوه شاخ درمیاره! مثلا در این حد که بعضیا خاطراتشون در حد سایتاییه که فیلترن =))
نقاشی فقط واسه حرفه ای ها نیست. منظورم هر کاریه. فقط حرفه ایا نباید کاری رو انجام بدن. همه می تونن.
دلم برا دانش اموز کوچولو موچولو هام تنگ شده. یکیشون کل فلش کارتایی که میذارم کانال سیو کرده با اینکه هنوز خوندن بلد نیست.
هوا یه جور خریه. یعنی جوری بادیه که من اگه زیاد لباس نپوشم مثه بادبادک میرم بالا. همیشه تو این هوا اینترنت قطع می شه. الانم دارم تو نت گوشیم می نویسم.
انقد دوست دارم تو فلش دانش اموزام انیمیشن بریزم.
دوست دارم لاک زرد و نارنجی و آبی کمرنگ و سبز پررر رنگ بخرم.
کلی عکس پیدا کردم از شخصیاتای انیمیشنی که باید کم کم همشونو بکشم. حتی اگه زشت بکشم اما مهم نیست. وقتی یه چیزی رو می کشم حس می کنم دیگه مال خودم شده.
تو این هوا پست چی میاد؟ فکر نکنم.

ای بد نی

دیروز یه آلبوم جدید دانلود کردم و هنوز دارم بهش گوش می دم. حالا بماند چه آلبومی. ولی یه جوریه که هم می شه باهاش رقصید هم نقاشی کرد هم خوابید :دی خیلیییی خوبه.

نظرتون راجع به لاک بنفش چیه؟ جدا از بحث صیاثی البته :دی من اولین بارمه که لاک بنفش خریدم. شایدم دومین بار.

یکی از آرزوهام اینه که به صورت آنلاین و کاملا رایگان، تئوری موسیقی رو یاد بدم :))

سحر خیز بودن حس خوبیه. مخصوصا اون موقع که می بینی قبل از الارم گوشیت خودت بیدار شدی.

من برم به کارام برسم. منتظر پست بعدیم در روز های آتی باشین که کلیییی رنگیییی پنگییییه :دی

ECU

یه کتابی هست که تازه شروع کردم به اسم English Collocations in Use که به نظرم عالیه. یعنی با خوندن این کتاب، موقع حرف زدن و یا نوشتن یهو می بینید که چقد دایره ی لغاتتون گسترده شده و چقدر متنوع تر می تونین صحبت کنین.

توی گوگل هم بنویسید دانلود کتاب English Collocations in Use خیلی راحت می تونین دانلودش کنین.

باور کن

من اگه پسر بودم و بعد از ازدواجم پدر خانمم خرج زندگیمو می داد خودمو می کشتم. سه بار هم می کشتم.