خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

سهمیه هم ندارم ۱۵۰۰ حساب کنه

حالا اگه جدی نت قطع شه و بشیم کره ی شمالی، من واقعا رَوا می دارم که یه لیتر بنزین سه تومنی بخریم بریزیم رو خودمون و فندکو بزنیم. 

ماساژ ارواح(ارواح عمه ت)

کنار رخت خوابم دراز کشیدم. مثه هر شب مسواک زدم، نخ دندون کشیدم و به صورتم و دست و پام روغن بچه زدم تا به خودم یادآوری که چقد به خودم اهمیت میدم. برای مامان یه جوراب کاموایی گرم بافتم که یه لنگه ش مونده. اونم فردا تمومه. کتاب آموزشی خوندم و هیچی نفهمیدم. منتظرم که بالاخره بعد از یه مدت زمانی دیگه متوجه شم این کتابا چی میگن. همچنان از نبود اینترنت درست و حسابی و دسترسی نداشتن به اینستا و خیلی از سایتا رنج می بریم. دیشب یه سر به آرشیو وبلاگ زدم و سال های دور زندگیمو خوندم و دیدم هیچوقت شغلمو دوست نداشتم. فکر کن! ۱۰ ساله که سر این کار میرم و حتی خیلی هم خوب کارمو انجام میدم و تو کارم موفقم ولی ازش خوشم نمیاد. چقد از نظر روحی بهم فشار اومده تو این مدت و همچنان هم میاد و هی به خودم می گفتم بچه جون تو چی کشیدی تو این مدت؟! واقعا باید یه جایی برای ماساژ روح و روان وجود داشته باشه و روحمو بفرستم یه کم ریلکس کنه.

تو حق داری هر سلیقه ای داشته باشی

این نوشته دو تا موضوع داره که تو یه پست نوشتم.باشه؟

آدم معمولا دوست داره وقتی زحمتی میکشه در مقابلش ازش قدر دانی بشه و حالا اگه قدر دانی هم نشد، حداقل بهش نگن تو هیچ کاری نکردی.. یه جورایی انگار خستگی تو تن آدم می مونه.

منم اینجوری فکر می کردم و وقتی جمله ی «تو هیچ کاری نکردی» رو می شنیدم به قدری عصبانی می شدم که گریه م می گرفت. اما بعدش با خودم فکر کردم که خب وقتی یکی متوجه زحمتت نشده، به این معنی نیست که زحمتی نکشیدی. این ایراد تو نیست که کارت و زحمتت و وقتی که گذاشتی به چشم نیومده. تو مقصر نیستی و باید ادامه بدی. تا کِی؟ بهت میگم. تا وقتی که نتونن نادیده بگیرنت. نتونن بگن کاری نکردی. نه برای اثبات خودت به بقیه.نه. برای اینکه اینجوری بهترین می شی. موفق تر می شی. اینجوری مثال زدنی می شی. 

جاج میشی؟ ادامه بده. یه جایی یه وقتی دیگه هیچ جاجی نمی تونه از پا درت بیاره.

تو حق داری خواننده ی مورد علاقه، فوتبالیست مورد علاقه، اینفلوئنسر مورد علاقه و هر مورد علاقه ی دیگه ای داشته باشی. نباید علاقتو قایم کنی. تو حق داری درباره مورد علاقه هات حرف بزنی. حق داری نظرتو بگی. هیچوقت نذار کسی باعث بشه دهنتو ببندی. حتی شده درباره مورد علاقه هات بنویس. فقط خفه خون نگیر. می دونی چی میگم؟ تو اجازه داری حتی بدترین سلیقه ی دنیارو داشته باشی. این حق توئه.