خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

نکن با من

خدا به سر شاهده دیگه رسیده به درجه ترس!

وقتی از خانم دریل حرف می زنم از چه حرف می زنم

د‌ر زندگی دوستانِ اجباری ای هستند که تا ابد مثل خوره یقه ات را می خورند(!)


- ثنا هدایت(خواهر کوچیکه ی صادق هدایت)

خودش دلش می خواد

جونم براتون بگه که من کلا آدمی نیستم که استرس داشته باشم. روز کنکور، عمل دماغ، جلسات اولیا، و هزار تا شرایط این مدلی، اصلا استرس‌ نمی‌گیرم و حتی ضربان قلبم هیچ تغییری نمی کنه.

ولی موقع انجام معاملات بورسی یه حس قلقلک خوبی تو دلمه که دوسش دارم. اصن عین تماشای فوتبال جام جهانی برام پر هیجانه.

مدت هاست که گیر دادم به چند تا سهم. فقط از همونا نوسان می گیرم و خیلی حس خوبی بهم می ده. عضوی از خونواده شدن :دی

از وقتی کلاس پیانو نمی رم خیلی بیشتر موقع پیانو زدن بهم خوش میگذره. فکر می کنم دلیلش اینه که آهنگایی که خودم دلم می خواد یاد میگیرم.