خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

سقف آرزوها

جهرمی تو مصاحبه ش گفته اینترنت وصل میشه و ما چیزی به اسم اینترنت ملی نداریم و تا الانم کلی خسارت دیدیم. ولی نگفت کی وصل میشه.

من هر روز تصور میکنم که وقتی اینترنت وصل میشه من چجوری می فهمم؟ مثلا یهو نوتیفیکیشنای اینستا میاد! بعد حتما جیغ میکشم و می پرم بالا پایین و سریع فیلترشکنو وصل میکنم و میرم تو تلگرام و تو کانالم می نویسم : دق کردم... از دوریتون دق کردم!

بعد میرم تو یوتیوب می بینم shane ویدیو جدید گذاشته یا نه! حتما گذاشته! بعد میشینم کم کم بقیه ویدیو آموزشیارو میسازم.  Minecraft یا شایدم Sims دانلود می کنم و دوستامو در جریان بازیام میذارم. استوری میذارم.. بازم برای استوریام کلی وقت میذارم تا فالوئرا بدونن چقد برام مهمن و برام مهمه چشماشون چی ببینه و چجوری بخونه. کار اینترنتیمو ادامه میدم. سایتمو کامل می کنم..

.

.

نگاه سقف آرزوهامون چه کوتاه شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد