خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

ماساژ ارواح(ارواح عمه ت)

کنار رخت خوابم دراز کشیدم. مثه هر شب مسواک زدم، نخ دندون کشیدم و به صورتم و دست و پام روغن بچه زدم تا به خودم یادآوری که چقد به خودم اهمیت میدم. برای مامان یه جوراب کاموایی گرم بافتم که یه لنگه ش مونده. اونم فردا تمومه. کتاب آموزشی خوندم و هیچی نفهمیدم. منتظرم که بالاخره بعد از یه مدت زمانی دیگه متوجه شم این کتابا چی میگن. همچنان از نبود اینترنت درست و حسابی و دسترسی نداشتن به اینستا و خیلی از سایتا رنج می بریم. دیشب یه سر به آرشیو وبلاگ زدم و سال های دور زندگیمو خوندم و دیدم هیچوقت شغلمو دوست نداشتم. فکر کن! ۱۰ ساله که سر این کار میرم و حتی خیلی هم خوب کارمو انجام میدم و تو کارم موفقم ولی ازش خوشم نمیاد. چقد از نظر روحی بهم فشار اومده تو این مدت و همچنان هم میاد و هی به خودم می گفتم بچه جون تو چی کشیدی تو این مدت؟! واقعا باید یه جایی برای ماساژ روح و روان وجود داشته باشه و روحمو بفرستم یه کم ریلکس کنه.

نظرات 7 + ارسال نظر
شتیکِ 2 آذر 1398 ساعت 00:34 http://Roooom.blogsky.com

هر روز بیشتر ایمان میارم به این که کار به درآمدش نمیارزه
این مقدار له شدن روحی...

امیر 2 آذر 1398 ساعت 01:23

بعد از تقریبا 7 سال به بلاگ اسکای سر زدم اونم از سر بسته بودن اینترنت و اونم اولین بلاگی که باز کردم بلاگ شماست، چقدر ما ادما دچار روزمرگی شدیمو حواسمون به خودمون نبوده و الان تازه فهمیدیم چی به چی شده و از چی خوشمون میومده.

نه من خیلی وقته می دونم از کارم خوشم نمیاد

حمید 2 آذر 1398 ساعت 01:49

من هم خیلی خسته ام از کاری که ۵ سال میرم

ستاره! 2 آذر 1398 ساعت 02:48 http://paeiz66.blogsky.com

جدی آ...کاش یه جایی بود که روحمونم ماساژ میدادن
البته من تا یه حدی این حسو تو کنسرت رفتن و شهر کتاب رفتن دارم...

اره اونم خوبه

ماساژ روح مهم تر از جسمه ولی کسی بهش اهمیت بده نیست

خیلی سخته و یه جورایی کابوس منه...چون تا آخر عمرم با درس و کارم درگیرم..
تو این دو سال پشت کنکوری خیلی مقاومت کردم که بقیه نتونن مجبورم کنن برم هر رشته ای ، و امیدوارم امسال به چیزی ک میخوام برسم...

امیدوارم که به هدفت برسی خیلی زووود

شوکا 16 بهمن 1398 ساعت 05:34 http://scorpionlifestyle.blogfa.com/

دلم واسه خوندنت تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد