خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

گوشی

گووووووووشی خریدم مبارکهههههه

ولی خوابم میاد نمی تونم زیاد توضیح بدم

شب بخیر

خدافظ

نظرات 5 + ارسال نظر
شعله 31 خرداد 1394 ساعت 12:31 http://beheshte73.blogfa.com

امتحانای وحشتناکی داشتم اصلا فرصت نکردم سر بزنم.
الان اومدم پستاتو خوندم اینجوری شدم ذقیقا اینجوری
چی شده ثنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گوشی نو مبارک. چی خریدی؟؟

موفق باشی عزیزم
هیچیییی !! مثه اینکه واقعا باید بعد از هر پستی بنویسم "جدی نگیرید" :)))))) نوشته هام فقط در حد نوشته ن
فدات شممم تو پست بعدی گذاشتمش

ملیح 8 تیر 1394 ساعت 08:35

سلام ثنا خوشگله :)
بی تربیت تو که شمارمو داری بهم خبر میدادی اینجا مینویسی خوب :(
الان کل پستاتُ دارم میخونم

سلام
من که توی اینستا به همه گفتم

ملیح 8 تیر 1394 ساعت 12:20

من خیلی وقته اینستا ندارم

پس خسته نباشم واقعا
گند زدم

م.ر. 8 تیر 1394 ساعت 20:32

=))
گوشی خوبیه. منم دارمش.
چطووووووووووووووووووووووووووووووری ثنا خانومی؟ :)

واقعا؟ تو هم از همینا داری؟
م.ر. خوبی؟
من خوبم

م.ر. 9 تیر 1394 ساعت 18:58

آره از همین گوشیا دارم منتها رنگش سیاهه =))
خوبم ثناخانومی.

چه باحال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد