خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

جماران دو نفـــــــــــــر حرکت

امروز یه سهم ساختمونی خریدم و بعدش صبحونه خوردم. دیر بیدار شدم البته. امروز باید می رفتم شهر دانشگاهی سابق یه کاری داشتم اما حسش نیست. فردا می رم.

راستی گوشیم اینه

تا ششم تیر تعطیلم برای هر روزش یه کاری دارم. استخر، دور همی، قرار  اصلا وقت کتاب خوندن ندارم حتی!  حالا کلی ورقه هم باید تصحیح کنم و کارنامه بچه ها رو بنویسم. کی حال داره؟ 

دیروز دیگه جلسه آخر بود. همه امتحان دادن. خیلی خسته شدم. بس که سوال می کنن و من باید برم  بالا سرشون. بعدش کلی عکس گرفتیم و گودبای پارتی گرفتیم  خلاصه جای همتون خالی! دلم برای همشون تنگ می شه مخصوصا پسرای شیطون ساعت آخر.

سریال جونمم دانلود کردم تا آخر فصل چهار دیدم و الان منتظرم فصل پنجم بیاد.

من برم ناهار بخورم با اجازه..

نظرات 4 + ارسال نظر
مهندس جنین 31 خرداد 1394 ساعت 13:18 http://jenin.blogsky.com

اسم سریال مورد علاقت چیه؟ بگو شاید منم خوشم اومد! راستی ی سوال؟ معلم هستین؟ یا معلم مهدکودک؟ اینو از تو وبلاگ قبلی فهمیدم :-) ولی نفهمیدم!

2broke girls
تو آموزشگاه زبان معلم هستم

مَن‌ها 2 تیر 1394 ساعت 01:05 http://manha.blogsky.com/

عنوان این پستت چه ربطی به متنش داشت؟

سهمی که خریده بودم برای ساختمونای جمارانه

مَن‌ها 2 تیر 1394 ساعت 01:06 http://manha.blogsky.com/

گوشی نو مبارک

مرسی

عادله 9 تیر 1394 ساعت 06:56

همه ی مطالب این وب لاگ و خوندم تا هی حرص نخورم وااااای چرا دیر پیدات کردم ... باز خوب شد یه پست گذاشتی و آدرس وب لاگ جدیدت و نوشتی.... خوشحالم دوباره پیدات کردم

لطف داری عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد