خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
خــانــومــیان

خــانــومــیان

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

بله

بازار بورس بسیار گند شده و اصلا باورم نمی شه که ثـ.ـتران بیشعور اینجوری داره بازی در میاره. یا ولــ.ــصنم احمق خجالتم نمی کشه! 

امروز تولد خالمه. براش کیک درست کردم. چون یه سری مهمون داره که من باهاشون راحت نیستم، امروز نمی رم خونشون و مامان کیک رو می بره. چند روز دیگه دوباره کیک درست می کنم و می رم پیشش. با اینکه می دونه من این مهموناشو دوست ندارم، با این حال زنگ می زنه و دعوتم می کنه و جوری جمله هاش رو می گه که من عذاب وجدان بگیرم. مثلا می گه چون تولدمه، دوست داشتم امروز تو در کنارم باشی و رومو زمین نندازی و امروز یه خاطره ای بشه..

خب من قبلنا وقتی خالم اینجوری پشت تلفن می رفت رو اعصابم(خاله  م می دونه من چقد با مهموناش رابطه ی بدی دارم و این دعوتش کاملا مسخره ست) بین حرفاش گوشی تلفن رو ناخود آگاه می کوبیدم تو سرم. محکما! ولی جوابشو با ملایمت می دادم. اما جدیدا دیگه از این کارا نمی کنم خیلی راحت می گم نه یه روز دیگه میام. حالا درسته خالم اخرش با ناراحتی قطع می کنه و من به این فکر میکنم که بشکنه این دست که اون کیک رو هم زد و گذاشت تو فــِر، ولی الان سرم به خاطر ضربه ی تلفن درد نمی کنه و اعصابم خرد نیست.

باید برم کتابخونه و کتابارو پس بدم با اینکه جنایت و مکافات رو کامل نخوندم. فکر می کردم می شه دو بار تمدید کرد  اما الان زنگ زدم و خانومه گفت که امکان نداره! این خانومه خیلی بد حرف می زنه. مثلا جواب خداحافظی رو نمی ده. وقتی می گم خسته نباشید، سکوت می کنه و وقتی می گم مرسی، نمی گه خواهش می کنم. همیشه هم انگار خوابش میاد. با این وضعیت، نمی شه آدمارو کتابخون کرد. من اگه جاش بودم طور دیگه ای حرف می زدم.

اصلا می رم کتابای عزیز  خودمو می خونم...

نظرات 1 + ارسال نظر
عادله 25 شهریور 1394 ساعت 10:36

عزیزم نمیدونم چرا باز وب لاگت تو بلاگفا به مشکل خورده بخش کامنت ها که میخوام پی ام بذارم همش این پیغام و میده :
مشکلی در اجرای برنامه یا عملیات درخواستی پیش آمده است
ممکن است مشکل به دلیل بروز رسانی سایت باشد، لطفا درخواست خود را دقایقی دیگر تکرار کنید.
واز دیروز مشکلش حل نشده اینجا هم که باور کن شاید بیشتر 20 بار باید بزنی تا وب لاگت باز شه....
بلاگفا بلاگ اسکای
نت این روزا

بلاگ اسکای مشکلی نداره شاید نتت ضعیف شده ولی بلاگفا باز خر شده مدیریت رو باز نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد